حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت ترامپ: رای دادگاه نیویورک علیه من از سوی عموم مردم پذیرفته نمی‌شود حادثه دریایی جدید در غرب یمن (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) عربستان در کنفرانس اوکراین شرکت نخواهد کرد تظاهرات صهیونیست‌های افراطی علیه بررسی لغو معافیت آن‌ها از سربازی در دادگاه عالی + فیلم گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم چند عملیات‌ گردان‌های قسام در دویست‌وچهلمین روز جنگ غزه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) شرط مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح تلفات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در غزه رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله جولان اشغالی را به آتش کشید نماینده روسیه: صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام فقط شرایط را بدتر می‌کند تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۲۶ زخمی برجای گذاشت آمادگی کامل مشهد و خراسان رضوی برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری سخنگوی ستاد انتخابات: امروز ۳۷ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کردند (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) یک دیپلمات انگلیسی از نقش ویرانگر غرب در بی‌ثباتی سیاسی افغانستان و منطقه پرده برداشت حملات موشکی سنگین مقاومت لبنان به شهرک‌های صهیونیستی وزیر فرهنگ لبنان برای عرض تسلیت به منزل شهید امیرعبداللهیان رفت
سرخط خبرها

ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم

  • کد خبر: ۲۲۸۵۵۴
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم
سخنگوی گردان‌های القسام با تمجید از مقاومت و جهاد مردم غزه گفت که مبارزان مقاومت فلسطین برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در ویدیویی که شبکه الجزیره آنرا منتشر کرد، گفت: از هفتم اکتبر گذشته مردم و مقاومت غزه درحال جنگ نابرابر و دفاع افسانه‌ای در مقابل وحشیگری رژیم صهیونیستی هستند.

وی تاکید کرد: شب و روز و هفته‌های طولانی دشمن و کابینه نازی نتانیاهو وحشیانه‌ترین جنایت‌های نسل‌کشی را علیه ملت ما در برابر چشم جهانیان مرتکب شد. ارتش دشمن به جنایت‌های خود در غزه افتخار می‌کند، گویی که دستاورد‌های نظامی داشته است. ایجاد رعب و وحشت، جنایت و ویرانی برنامه‌ریزی شده راهبرد ثابت دشمن در نوار غزه است. همانگونه که همواره به دشمن هشدار دادیم، هر جا که دنبال پیروزی و دستاورد باشد ما را در مقابل خود پیدا خواهد کرد.

ابوعبیده افزود: دشمن در سردرگمی سریالی خود تصمیم گرفت که عملیات زمینی علیه رفح، الزیتون و جبالیا مرتکب شود و گمان می‌کند که این مناطق اهداف آسانی هستند. دشمن بار دیگر وارد جهنم خواهد شد و با مقاومت شدیدتری مواجه خواهد شد.

سخنگوی القسام گفت: مجاهدان ما طی ۱۰ روز گذشته توانستند در محور‌های درگیری ۱۰۰ خودروی نظامی دشمن را منهدم کنند. در تمام‌مناطق درگیری در غزه ده‌ها نظامی صهیونیست کشته و زخمی می‌شوند و دشمن همواره درحال انتقال نظامیان زخمی و کشته شده است. دشمن تنها بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند، اما چیزی که ما رصد می‌کنیم بسیار بیشتر است. مبارزان ما در مناطق مختلف درگیری با سلاح‌های متنوع با دشمن مقابله می‌کنند. ما با سلاح ضدزرهی، ضدنفر، منفجر کردن ساختمان‌ها، بمب‌ها و تک‌تیرانداز با دشمن مقابله می‌کنیم.

ابوعبیده در ادامه تاکید کرد: مقاومت و ملت ما به رغم جنگ، گرسنگی و قتل و ویرانی در هر نقطه‌ای در مقابل دشمن می‌ایستد. مجاهدان ما با نیرو‌های سردرگم که از ترس به خود می‌لرزند مواجه هستند و آنها را شکست خورده وناامید بازمی‌گردانند.

سخنگوی گردان‌های القسام خاطرنشان کرد: سلاح آمریکایی که برای نسل‌کشی مردم ما به کار گرفته می‌شود ویرانی‌های گسترده‌ای به بار آورده است و این تنها دستاورد دشمن بحران زده است. با گذشت ۲۲۴ روز، جهاد قهرمانانه ما نشان‌دهنده قدرت ما در مقاومت و مبارزه است. ما آماده جنگ فرسایشی طولانی مدت با دشمن هستیم.

وی در بخش دیگری تاکید کرد: به طور مداوم و با شفافیت کامل آمار کشته‌های اسیر دشمن را اعلام می‌کنیم و این کار به دلیل سانسور‌های که دشمن انجام می‌دهد صورت می‌گیرد.

ابوعبیده در بخش دیگری از جبهه‌های کرانه‌باختری، لبنان، یمن و عراق تقدیر و تشکر کرد.

وی از حمایت‌های مردمی در اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی و تمام دنیا تقدیر کرد.

سخنگوی القسام گفت: این حمایت‌های بی‌سابقه که رژیم صهیونیستی را رسوا کرد، نشان دهنده زلزله‌ای است که طوفان الاقصی در آگاهی مردم در سطح جهان بوجود آورد. اصرار دشمن در ارتکاب جنایت‌های خود در مقابل فریاد میلیون‌ها نفر در حمایت از مردم فلسطین نشان دهنده عظمت این ملت است.‌ای مردم فلسطین عاقبت صبر و شکیبایی شما گشایش و پیروزی خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->